Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pro mě jaro začíná v den kdy mi slunce při východu zasvítí do okna. Ale aspoň že už svůj brzký příchod oznámilo šesti jehňaty a na louce roztál sníh. Kolem baráku se ale pořád sněhem brodím a dnes zase začalo sněžit.

0 0
možnosti
AP

Pane Chuchmo, má být lépe a tepleji. Možná si i toho jarního sněhu trochu na sluníčku užijete a do okna vám brzy zasvítí. Tak krásné jaro!

0 0
možnosti
AP

Děkuji, Jarko, i za nakouknutí.:-)

0 0
možnosti
Foto

Hmm, já teď přišla z venku v péřovce, a vidno u nás leda tak havrany, jak krákají na sníh...;-(:-)R^

1 0
možnosti
AP

Však se u nás taky teď trochu ochladilo, ale bude líp. Vždyť tu je špaček!!! Tomu věřím!:-) A Vám díky.

0 0
možnosti
Foto

Příjemné člověčí čtení R^

1 0
možnosti
AP

Pane Vrbo, děkuji za hodnocení. Potěšilo. A hezké jaro přeji.:-)

0 0
možnosti
Foto

Opravdu poznáte, že je to ten samý špaček, co k Vám přilétá?

To je hezké.

Ale stejně si myslím, že vlaštovky tu ještě nejsou, jak to píše pan Tureček.

0 0
možnosti
AP

Paní Fořtová, po pravdě - doufám, že je to TEN NÁŠ! Nějak se totiž vždycky přes léto skamarádíme. ;-D

1 0
možnosti
MT

Prave vcera jsem videl 8 vlastovek na drate a viditelne se premysleli kde se 'zabydlet'...

2 0
možnosti
AP

Dokonce i vlaštovky? To je prima! A vám díky:-)

0 0
možnosti
LN

..špačci už jsou tu minimálně tři týdny...

1 0
možnosti
AP

Vím, že tu jsou, pane Nádvorníku. Jen ten náš se asi nějak zatoulat a přiletěl k nám až dnes. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Konečně normální, smysluplná (a nejspíš i pravdivá ! :-) zpráva. A já se stydím, že jsem ještě letos špačka neviděl. Pro mě začíná nejkrásnější čas roku s příletem úžasných rorýsů.

2 0
možnosti
AP

Každý má to jaro spojené s něčím jiným. Hlavně však, že je konečně tady. Užijte si ho, pane Havelko:-)

0 0
možnosti
Foto

Alenko, krásné jarní dny a hodně radosti R^;-)

1 0
možnosti
AP

Jitunko, zdravím!!! Hezké jaro i toběR^:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 752x
Jsem "obyčejná ženská z lidu", tedy středoškolačka, která věnovala skoro celý život práci. Práci pro svého zaměstnavatele i pro svou rodinu. Nyní již při vidině blížícího se důchodu se začínám věnovat i sama sobě. To znamená především svým koníčkům, což je zahradní architektura a nyní nově i psaní. Začínám psát nejen povídky, ale i romány.