Diskuse

Já a metro

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A já, střední věk z Prahy ;-D, sice nebloudím jako Jolana, ale pokud vás to potěší, cestování metrem z duše nenávidím. Já vím, že je to nejrychlejší (žádné semafory, zácpy, bouračky) --- ale když můžu,  tak se mu vyhnu.

2 0
možnosti
Foto

No a to já, holka z Prahy, v Praze žijící, já onehdy zabloudila na Smíchově tak, že jsem plačíc volala příteli, že nevím kde jsem a kam jít a že chci domů.. (druhý den jsem vyrazila s mapou a obchod našla).

:-P

2 0
možnosti

Takže nejsem sama, to těší. Opravdu. A díky za nakouknutí.:-)

0 0
možnosti
Foto

;-D Jako bych to četla o sobě, Ali. Ale za zeptání nic nedám a tak toho využívám, co nejvíc. Na nádraží přímo Policie, ochotně mi pomohli. Jinak davy taky nemusím, raději klídekR^

1 0
možnosti

Jitunko, zdravím! Vím, že máme stejné pocity a podobné zážitky. Skoro jako dvojčata. Díky za návštěvu a podporu.R^:-)

0 0
možnosti

ani nevíte, jak Vám rozumím, jako byste psala o mně:-)Nyní už jsem v důchodu, ale když jsem pracovala, musela jsem občas navštívit Prahu. Syn, který v Pze bydlí, mi sice nemusel tisknout mapku, ale zase mi musel  vypsat čísla tramvají,neboť jsem musela použít i tramvaj. A nedej bože, aby někde byla výluka. Nebo mi musel říci, jakou časovou jízdenku si koupit, abych na ni dojela jak metrem, tramvají. Troufám si myslet, že blbá úplně nejsem, ale cesta do Prahy pro mě byla taky můrou. A to nemluvím o množství lidí, mezi kterými se člověk musel proplétat.  Zlatý zapadákov :-) V

2 0
možnosti

Paní Kloučková, udělala jste mi velkou radost.:-) Já zase měla hrůzu z toho, že by třeba nejelo metro. Nevím, co bych dělala. Jsem ráda, že už tam nemusím!!! Tedy doufám!! Vám děkuji za přečtení a podporu.V

0 0
možnosti
Foto

Také jsem bába z Buranova a když to není opravdu nezbytné, Praze se vyhybám.:-)

2 0
možnosti

Díky za nakouknutí a ...hurá! Nejsem sama!!!;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 752x
Jsem "obyčejná ženská z lidu", tedy středoškolačka, která věnovala skoro celý život práci. Práci pro svého zaměstnavatele i pro svou rodinu. Nyní již při vidině blížícího se důchodu se začínám věnovat i sama sobě. To znamená především svým koníčkům, což je zahradní architektura a nyní nově i psaní. Začínám psát nejen povídky, ale i romány.