Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jsou situace, zrovna jakou popisuješ Ty, kdy mě svrbí pusa i ruka...ale včas se zastavím. ;-D:-) Pěkně napsánoR^

0 0
možnosti

Zdravím a děkuji Ti za návštěvu a pochvalu. :-)

0 0
možnosti

Několik týdnů jsem připravovala svou 2,5letou, že přijde Mikuláš, protože jsme si předtím povídaly o vánočních tradicích a jí se ta postava líbila. Tak jsem si řekla, proč ne, můžem pozvat, žádný problém. Tři týdny měla nachystanou písničku pro Mikuláše, protože ten k malým dětem chodí jen s andílkem a dávají dárečky dětem, které jsou hodné a šikovné, což jsou všechny malé děti. Dva dny před dnem D mluvila malá po telefonu s tchýní, která ji sdělila, že když nás bude zlobit, přijde s Mikulášem čert a odnese si ji v pytli. Hádejte, co zbylo z naší přípravy a těšení se na Mikuláše...

Jinak samozřejmě strašení doktorem nebo třeba školou (však oni ti to učitelé ve škole ukážou) je skutečně obdivuhodná zbraň rodičů, která se ve výsledku nutně obrací proti nim samotným. Jejich volba, bohužel pro ty malé.

2 0
možnosti

Paní Kovářová, když jsem začala číst váš komentář, říkala jsem si, jak rozumně a krásně jste svou holčičku připravila na Mikuláše. Ale přišlo bohužel rozčarování a lituji, že vám to babička tak zkazila. Snad se vám to časem podaří napravit. Bohužel se do výchovy někdy dostane nežádoucí prvek a je těžké to opět dostat na správnou míru. Věřte, že s tím mám také své bohaté zkušenosti a rozumím vám. Držím všechny palce! A děkuji za návštěvu.:-)

1 0
možnosti

Staršit dítě doktorem je samozřejmě nesmysl, o mírném postrašení nějakou nadpřirozenou bytostí bych polemizovala (záměrně píši mírném, nemám na mysli vyděsit dítě tak, až se strachy počurá). Ale nesouhlasím s Vaším výrokem  " jak si ho vychovali, takového ho mají". Ony skutečně existují děti nevychovatelné - postižené např. autismem, Aspergerem, hyperaktivitou, jejíž příčiny mohou být  nuda, deprese, psychické konflikty, problémy v rodině, ADHD, sexuální zneužití, organické poškození mozku, schizofrenie, poruchy učení ... Na ulici samozřejmě nejde na první pohled poznat, že dítě spadá do této kategorie. Takže v soudech "jak si ho vychovali" bych byla velice opatrná ... Můj synovec má ADHD, a ačkoliv se mu dostává stejné výchovy, jako jeho sourozencům, se kterými není žádný problém, jeho chování je pro jeho okolí velice obtížné.

1 0
možnosti

Paní Ctiborová, máte úplnou pravdu, existují takové děti a měla jsem volit trochu jinou formulaci. Za to se omlouvám. Ale já jsem spíš reagovala na děti zdravé, které jsou chybnou výchovou poškozeny. Chápu ale váš nesouhlas a vím, že jsou děti nevychovatelné a psychicky poškozené z důvodu nemoci. Chtěla jsem tady však upozornit na nešvar "strašení". Ještě horší to však je, když se vyskytne u učitelky ve školce. Znám případ, kdy učitelka strašila děti sklepem, a když tam pak jednu holčičku opravdu na chvíli zavřela, tak se tam to dítě strachy pokakalo. A byla to výchovná chyba a v tomto případě i odborné pracovnice, což je neomluvitelné. Nevím, jestli jste mě pochopila, ale určitě jsem se nechtěla dotknout nemocných dětí. A vám děkuji za návštěvu a reakci.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS