Diskuse

Dopis

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Alenko, četla jsem to jedním dechem...moc poutavý příběhR^:-)

1 0
možnosti

Jitunko, děkuji za návštěvu a hodnocení. Potěšilo.:-)

0 0
možnosti
Foto

To je moc pěkné, Aleno! Díky ;-)

2 0
možnosti

Heleno, děkuji za návštěvu a hodnocení V

1 0
možnosti

Co napsat. Snad jen: náhle se mi ocitly slzy v očích... Díky V

1 0
možnosti

Mirko, já děkuji, potěšila jste mě.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 752x
Jsem "obyčejná ženská z lidu", tedy středoškolačka, která věnovala skoro celý život práci. Práci pro svého zaměstnavatele i pro svou rodinu. Nyní již při vidině blížícího se důchodu se začínám věnovat i sama sobě. To znamená především svým koníčkům, což je zahradní architektura a nyní nově i psaní. Začínám psát nejen povídky, ale i romány.