Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mám kamarádku vozíčkářku která má dveře od schránky asi metr ale přes práh se nedostane a chodit nemůže.Pošťačka jí hodí do výzvu do schránky s tím že adresát nebyl zastižen.Dalo mi to dost práce na poště vysvětlit že paní je doma neustále.

3 0
možnosti

Ještěže má paní ve Vás zastání a je ve Vašich silách jí v tomto pomoct. Jinak nevím, jestli by s poštou nějak hnula.

1 0
možnosti

Tak až takovou zkušenost nemám. Jen se mi zdá, že nějak moc často dostávám lístek s upozorněním, že mám cosi na poště a přitom jsem se celý den nehnula z domu. Pošťačka to má ssebou už natisknuté, takže mi připadá, že se ten den nehodlala zdržovat se zazvoněním a rovnou to pořešila takto. Však ať si pro to rekomando dojdu, ne?

4 0
možnosti

Děkuji za reakci. Takže je to někde i stejné, případně podobné. Je to dost smutné. Jen by mě zajímalo, jak by tu situaci řešila dotyčná pošťačka, kdyby se jí dostávalo takových služeb zase z jiných stran.

1 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 752x
Jsem "obyčejná ženská z lidu", tedy středoškolačka, která věnovala skoro celý život práci. Práci pro svého zaměstnavatele i pro svou rodinu. Nyní již při vidině blížícího se důchodu se začínám věnovat i sama sobě. To znamená především svým koníčkům, což je zahradní architektura a nyní nově i psaní. Začínám psát nejen povídky, ale i romány.