Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Znám, moje děti jako malé to milovaly. jen ještě přidávám kousek celé skořice.:-)

1 0
možnosti
AP

Děkuji za připomínku. já dávám skořici také, ale jen někdy. Starší syn ji totiž nemá rád, tak mu někdy musím vyhovět a nedat ji tam.

0 0
možnosti
Foto

Alenko, príma recept. Dělávám ho taky, jen jsem neměla pro něj název...teď už tedy vím;-)R^

1 0
možnosti
AP

Jitunko, děkuji za přečtení! Já vím, že je to velice rozšířený recept a každý tomu také říká jinak. Tenhle název vymyslel můj syn a mně se moc líbil. Dnes u nás už natolik zdomácněl, že kdybych to nazvala jinak, nebudou vědět, co se chystám dělat.

1 0
možnosti
NM

...já vám něco povím...asi v r 1952 při cestě ze školy kamarád zahodil svačinu /chleba namazaný sádlem/  zabalenou v sáčku po mouce jedna stará paní ho sebrala a řekla nám "Hitlera na vás" ať víte,co je hlad....bylo to dobou....

0 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 752x
Jsem "obyčejná ženská z lidu", tedy středoškolačka, která věnovala skoro celý život práci. Práci pro svého zaměstnavatele i pro svou rodinu. Nyní již při vidině blížícího se důchodu se začínám věnovat i sama sobě. To znamená především svým koníčkům, což je zahradní architektura a nyní nově i psaní. Začínám psát nejen povídky, ale i romány.