Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J71a98n58a 10M65a25j10o28v20á

25. 11. 2014 21:32

Mám to jednoduché - jsem praštěná a Vánoce mne hrozně baví. Ovšem pouze v intencích toho, co se mi chce. Uklízím co se mi líbí, peču, protože to pak doma voní a zbytek koupím od šikovné kamarádky, vaříme "kolektivně", dům je pořád plný lidí... vždycky máme strom až do stropu.  

Nestressovat se Vánoci mne naučila vysoká škola (neb jsem studovala až po revoluci). On se totiž konec roku kryl s předtermíny a zápočtovým týdnem. Tak holt nebylo uklizeno, ale já měla zápisy v indexu. A už mi ten "cochcismus" zůstal :-)

3 0
možnosti
DA

D45a36v37i97d 71A53d60l11e37r

25. 11. 2014 22:27

R^ Jste můj člověk!

PS: ani netušíte (ale možná jo), jak je vaše poznámka hluboce filosofická - "...hrozně baví. Ovšem pouze v intencích toho, co se mi chce. Uklízím co se mi líbí, peču, protože to pak doma voní..."

1 0
možnosti
AJŘ

My se nijak z vánoc neplašíme;-D. Valnou část cukroví přiveze dcera, kterou to na rozdíl ode mne baví a uklízí se až po Novém roce. Ono když se nahrne 8 lidí, do celkem nevelkého prostoru, nocleh s molitany na zemi, tak po jejich odjezdu domácnost stejně vypadá jako chlív8-o;-D. Tak se to pak vezme trochu víc než obvykle a je vystaráno.

1 0
možnosti
Foto

Nebála bych se zajít ještě dál. Vánoce prožité na nějakém zajímavém místě si budete pamatovat do konce života, nesplynou s ostatními. 

Při tom nemusejí stát majlant, nemusíte cestovat daleko ani vysoko, příjemnou atmosféru vykouzlí v řadě hotelů i u nás. Stačí do vyhledávače zadat "vánoční pobyty", a pak jen vybírat. 

Darujte si zážitek. Komu nestačí, vezme méně rozměrný nebo jen symbolický dárek s sebou. Štědrovečerní večeři zajistí hotel, na Silvestra zase můžete být úplně někde jinde, pokud ho slavíte.

1 0
možnosti
JV

Čím jsem starší, tím víc vzpomínám na svoje "dětské" Vánoce. Úklid šel ještě tak nějak okolo mě, bydleli jsem společně s babičkou a dědou, bylo tudíž i víc ruk na práci,ale hlavně byly vánoční svátky na sněhu. Procházka v podvečer, kdy pod nahama křupal a třpytil se sníh a v oknech byly vidět první rozsvícené stromečky, to bylo opravdu kouzelné. Dlouho jsem tuto tradici dodržovala i se svýmu dětmi. Teď jsme již s manželem sami, úklid rozhodně nepřeháním, pečení provádím s dcerou, dárky domlouváme a aby nám nechyběl dětský šťastný úsměv, tak po večeři jdeme za vnoučatama ke stromečku.Je to bezva, jen ta zasněžená klidná vánoční krajina chybí čím dál častěji.

2 0
možnosti
Foto

P55a65v70e82l 22R64e63m94e73š

25. 11. 2014 9:47

Jano, take vzpominam na detske vanoce s dedeckem a babickou, bohuzel uz tu nejsou. Snazim se, aby ta atmosfera, kterou jsem prozival tehdy prozivaly i moje deti. Jedine co mi o vanocich opravdu chybi, tak je ten snih. Ale ja to mam trosku vynahrazene, protoze kazdy rok na stedry den, presne v 16.00 hod pred mym domem troubi na trubku dva muzikanti koledy. Sejdeme se se sousedy, poslouchame a citime i diky teto hre na trubku tu vanocni atmosferu, vymenime si mezi sebou vanocni cukrovi, stamprli domaci slivovicky a paxe rozejdeme do svych domovu, zatimco trumpetiste pokracuji dal obci. Takhle to u nas funguje poslednich 12 let. Dalsi lide se schazeji na navsi ci v jinych castech obce a poslouchaji koledy. Ja nechapu lidi, kteri vzdychaji - ach jo, zase ty vanoce. Mam pocit, ze temto lidem neco chybi, mozna kus detstvi nebo odpoutat se od kazdodennich problemu - neproblemu. Kazdopadne ja mam vzdy na vanoce slzu v oku a nestydim se za ni. Vanoce jsou presne takove jake je chceme mit my sami. Koukam, ze sem tu jedinej chlap, je se mnou neco spatne??!! :-)

2 0
možnosti
AK

Vzhledem k tomu, že hned po vánocích nás čeká přírůstek, jsem velký úklid vypustila, resp. stejně uklízím průběžně, okna mám umyta z října a v devátém měsíci je fakt mýt znova nebudu. Cukroví se mi snad podaří upéct z větší části vsedě (hlavně to hlídání trouby) a dárky mám už zabalené v rámci akce "co kdyby to na mě přišlo dřív". Co se vánočních aktivit týká, chtěla bych se ještě dokoulet na vánoční trhy, protože mám ráda jejich atmosféru. A to jsou všechny mé plány. Cokoliv ostatního může už být jen příjemným překvapením :-)

4 0
možnosti
Foto

To gratuluji a přeji jen vše dobréR^:-)

1 0
možnosti
DT

Vítejte v klubu vychutnávačů vánoc. :-) Velký úklid se třemi dětmi a velkým, neustále línajícím psem je nutně průběžný, nepadá v úvahu uklízet jen před vánocemi.;-D Na okna kašlu, myla jsem je nedávno. Cukroví polehává v krabicích ještě od minulých vánoc (a je skvělé). Něco málo k tomu dopeču. Jídlo zavedené, rodina o něj v podstatě stejně nestojí. Nejsilnější tradice je stejně věnec, svíčky, stromeček a vánoční muzika. R^

3 0
možnosti
Foto

P83a62v22e74l 72R63e63m67e76š

25. 11. 2014 6:10

zvlastni. my jsme se z vanoc nikdy nezblaznili. vsechen ten shon jde tak nejak mimo nas a uzivame si pohodu jak predvanocni tak vanocni. vsechny ty reklamy, nabite obchody, vravy lidi apod. jdou mimo nas. mame to takto kazdy rok. tesime se na vanoce a milujeme vanoce. Uzivame si je.  Pan Werich kdysi rekl - spetku nedele do vsedniho dne. A ja rikam - spetku vanoc do kazdeho dne. Pokud si nekdo stezuje ze nestiha nakupovat, uklizet pect apod. pak to neni chyba vanoc. Takze Stastne a Vesele :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 752x
Jsem "obyčejná ženská z lidu", tedy středoškolačka, která věnovala skoro celý život práci. Práci pro svého zaměstnavatele i pro svou rodinu. Nyní již při vidině blížícího se důchodu se začínám věnovat i sama sobě. To znamená především svým koníčkům, což je zahradní architektura a nyní nově i psaní. Začínám psát nejen povídky, ale i romány.