Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AP

Představte si to! Objevila jsem dnes v Kauflandu papriky zabalené v krabiččce a označené "Paprika pálivá", původ Maďarsko.   Výborné, šťavnaté, zelené, štíhlé.

Není to úleva?

0 0
možnosti

i v předrevoluční době mi všichni trhovci tvrdili,že jejich papriky nepálí.Ajá pálivé chtěla, byla pro mě úleva, když jsem u slovenského dodavatele našla cedulku, že jsou pálivé.

0 0
možnosti
Foto

Zákazníci poznají a ocení, když se jim říká pravda. Budu mít sice trochu menší tržbu dnes, ale zítra se mi ti zákazníci vrátí a vše mi i s bonusem vynahradí. To je však ideál, který v dnešní době "kdo z koho" už neplatí. V konkurenci velkých anonymních obchodů už vůbec ne. Myšlení lidí je zdeformované vidinou zisku, a proto lžou. Zdá se, že lžou tím více, čím větší zisk se nabízí. Jsou malé, omluvitelné lži, a velké lži. Ty malé se skandalizují, ty velké beztrestně procházejí. Je to stejné jako u krádeží. Zloděje rohlíku, který kradl z hladu, s ostudou policie odvádí, ale zloděje milionu nechá na pokoji. Co se týče paprik, měla jsem letos mimořádnou úrodu feferonků, stačí přidat do pokrmu k těm sladkým paprikám. Klidně bych Vám nějaké darovala, kdybych Vás potkala ;-)

4 1
možnosti

I66v48o 48Ž57á14č39e31k

21. 11. 2014 10:56

Ano, srdceryvná scéna. Policie odvádí zloděje rohlíku, který kradl z hladu. To bych tedy někdy chtěl vidět. Je zřejmé, že na lži jste opravdu odbornice. S praxí.

1 2
možnosti
LZ

Je to neuvěřitelné, ale más úplně stejnou zkušenost - také s paprikami. "Pálí?" "Ne." "Tak to je nechci, potřebuji pálivé" "Ale ony trošku pálí"    (nepálily).

2 0
možnosti
Foto

Je nás více s touto zkušeností. Víte ale co? Ono se u některého druhu opravdu najdou kusy, které pálí, a některé kusy, které nepálí. Je to konkrétně u PCR. Autorka článku má obecně s tím lhaním pravdu, ale zrovna v tomto případě, u paprik, je to problematické.

1 0
možnosti
Foto

Inu, oba pamatujeme doby, kdy se razilo heslo: náš zákazník - náš pán.

Dnes se mnohdy razí heslo: náš zákazník - dojná ovce.

3 0
možnosti

I96v54o 93Ž37á96č74e74k

21. 11. 2014 7:34

Abyste pamatovali praktickou aplikaci hesla "náš zákazník - náš pán", to byste museli být o hodně starší. Já jsem se za bolševika v obchodech jako pán rozhodně necítil.

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS