Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TV

ani jako nekuřák nemohu s touto agitkou souhlasit - kde je svoboda podnikání a možnost volby? Jak je v článku psáno - "rozmohla se móda...začaly se omezovat kuřácké prostory." Máte tedy dostatek možností a volby kam půjdete. I já chci mít volbu jít s přáteli, kteří kouří do hospůdky aniž by se oni cítili nepříjemně neboť jim chybí k pivu to cigárko. Já to snesu

8 0
možnosti
AP

Jen jděte, já žádný zákaz neprosazuji, jak jste se asi dočetl v mé diskuzi.

0 1
možnosti
JN

Poctivě jsem pročetla celou diskuzi a musím konstatovat následující: paní Pekařová, vy jste neskutečná jedubaba Rv Vaše arogance je neuvěřitelná!

7 1
možnosti
AP

Vážená paní Novotná, zřejmě jste tak poctivě nečetla!!, jak tvrdíte. Jinak byste tohle napsat nemohla. A mimochodem, já mám samozřejmě o Vás také svůj úsudek  jen ho nechci a nebudu nikdy presentovat. Jen pro příště, prosím, nadále bez těch urážek, ano? Diskutujte k tématu, ale neurážejte a nenapadejte někoho, kdo má zrovna jiný názor než vy. Připadá mi, že tady provádíte kyberšikanu! Jestli nevíte, co to je, tak tedy: Ubližujete, nehledě na to, zda dotyčného znáte nebo ne.

0 1
možnosti
PBR

Docela nedávno jsem byl s manželkou na večeři v restauraci. Oba jsme nekuřáci a tak jsme vyrazili do nekuřácké restaurace. Večer probíhal v zdánlivém poklidu až do chvíle, kdy k vedlejšímu stolu dorazila rodinka s babičkou. A babička si pěkně nahlas ulevovala pod sukní. To by se ještě dalo snést, kdyby to tak nepáchlo. Normálně se tam nedalo sedět. Žádal jsem v rámci uchování apetitu všech hostů obsluhu o vystrnadění babky z restaurace, ale ta se ani přes opakované výzvy nehodlala zvednout, naopak, ještě jakoby úmyslně, potvora jedna, přitápěla. Díky tomu neuvěřitelnému zápachu jsme měli naprosto pokažený celý večer. Ale co s tím? Nápad by byl...Zakažme prdícím babkám chodit prdět do restaurací. Normálně bych hned vedle cedulky: "U nás nekouříme", vyvěsil další: "U nás neprdíme"...a pak třeba další: "Nerušte ostatní hosty svým smíchem"..."Necinkejte skleničkami". "Nemluvte, lidé mohou mít alergii na cizí hlas" "Dojídejte jídlo, nebo vám bude účtován příplatek, dle gramáže nesnědeného" "Choďte k nám jen s umytýma ušima a čistýma ponožkama" "Nekoukejte po ostatních hostech" "U nás nesrkáme" "Mějte děti vždy na vodítku, aby neobtěžovali hosty a personál"

No, a až se konečně zakáže naprosto všechno co by někoho mohlo obtěžovat, společně si před zavřeným nekuřáckým pajzlem na chodníku pěkně zakouříme....

16 1
možnosti
MP

Do hromadné dopravy by měly mít vstup zakázán "chodící drogerky", protože nejsem povinen dýchat jejich aroma.

2 0
možnosti
AP

O tom to není, to neškodí zdraví. I když přiznávám, že to příjemné není. Ani mně.

1 1
možnosti
MP

Když jsem byl kuřák, kouřil jsem co nejdál od zastávky, protože jsem ohleduplný. Zákaz na to nemá žádný vliv. Bezohledný kuřák bude kouřit těsně vedle zastávky. A o tom  to je.

3 0
možnosti
AP

Správně jste mne pochopil.:-) Díky

0 0
možnosti
Foto

Z povídky i z diskuse nevyplývá, že byste horovala pro uzákonění zákazu kouření. Tedy vám R^

2 0
možnosti
AP

Pane Chuchmo, jste snad jediný, který to správně pochopil.R^:-) Opravdu nejsem pro uzákonění zákazu kouření, jen jsem potřebovala "vyburcovat" lidi a nechat je, aby se vyjádřili k problému. Teď se přiznám: Byl to ode mne tak trochu psychologický tah. A myslím, že se mi to docela povedlo.;-D Zjistila jsem při tom, že je opravdu u těch nekuřáků větší tolerance okolí a jsou ochotni cokoliv překousnout a raději ustoupit, i když se jim to nelíbí. Jsou méně bojovnější a klidnější.

Takže díky. Jste jednička.;-)

0 2
možnosti
KK

Dost slaboduché. Rv

5 0
možnosti
Foto

jsem docela zvědavý, za jak dlouho začnou vadit kuřáci kouřící před hospodou na chodníku

5 0
možnosti
AP

Asi nikdy. Pokud tam však zrovna nebude autobusová zastávka. Je hodně politiků, kteří bez cigarety nedají ani krok. Takže to řešení nemá.

0 1
možnosti
KL

uvedomeli to muzi.

stejne by me zajimalo, zda se bude moci kourit v nejakych tech zaplivanych putykach, kde se zadne jidlo nepodava. asi ne, protoze by majitele ostatnich restauraci nadavali na nekalou konkurenci, kdyz by se parta z vaseho pribehu u nich najedla a pak se presunula za svym zlozvykem.

2 0
možnosti
Foto

:)) Karma za pobavení :))

2 0
možnosti