Alena Pekařová

Jsem "obyčejná ženská z lidu", tedy středoškolačka, která věnovala skoro celý život práci. Práci pro svého zaměstnavatele i pro svou rodinu. Nyní již při vidině blížícího se důchodu se začínám věnovat i sama sobě. To znamená především svým koníčkům, což je zahradní architektura a nyní nově i psaní. Začínám psát nejen povídky, ale i romány.
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 752x

Alena Pekařová

Vážení přátelé a (ne)vážení nepřátelé,

tak jsem se konečně rozhodla! Nebylo to hned, zrálo to pomalu, ale dozrálo (myslím) v pravý čas. Končím zde na blogu iDnes. Důvod? Špatně snáším ty zde neplodné diskuze, urážky a hádky o ničem.

16.5.2015 v 11:00 | Karma: 12,97 | Přečteno: 579x | Diskuse| Ostatní

Alena Pekařová

Už je to tady!!!

Vážení, dovolte mi jen krátké oznámení. Tak „už je to tady“ a nikdo nám to již nevezme.

12.3.2015 v 10:28 | Karma: 15,05 | Přečteno: 741x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Alena Pekařová

Psí záhada

Ten článek v magazínu „Víkend“, mě zaujal natolik, že jsem v paměti pátrala, zda jsem něco takového také nezažila.

2.3.2015 v 14:45 | Karma: 14,31 | Přečteno: 518x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Alena Pekařová

Já a metro

ANO, přiznávám se, jsem ženská z vesnice. A jako taková, musím být nutně Pražáky označená jako - bába z Buranova. Ne, necítím se trapně. Nemůže být každý z velkoměsta, ale ...

29.1.2015 v 13:51 | Karma: 22,05 | Přečteno: 1343x | Diskuse| Cestování

Alena Pekařová

Kouzelná kniha

Kouzelnou knihu má možnost poznat a přečíst úplně každý! Nevěříte? A přesto je to pravda.

28.1.2015 v 14:52 | Karma: 8,28 | Přečteno: 230x | Diskuse| Kultura

Alena Pekařová

Kde to jenom vzali?

Dnešní ráno jsme, tak jako jindy, pustili rádio, na kterém máme nastavenou svoji oblíbenou stanici. Mimo jiného jsme se dozvěděli, že včerejší den - 19. ledna 2015, byl označen za nejhorší den v letošním roce.

20.1.2015 v 9:15 | Karma: 11,56 | Přečteno: 700x | Diskuse| Společnost

Alena Pekařová

Hlavně, že si můžeme hrát

Jeli jsme zase jednou okolo té nádhery za dlouhým plotem. Předpisově sestřižený trávník nejzelenější ze všech v okolí, cesty, vlny v terénu, kopečky, kopce, potoky, jezírka a větší jezero s ostrůvkem. U toho samozřejmě stoprocentní obslužnost, aby se těm, kdo na to mají, mohlo splnit kdejaké přání. Prostě skoro vše, co hrdlo a tělo ráčí. Takový malý ráj na Zemi.

15.1.2015 v 14:36 | Karma: 16,56 | Přečteno: 504x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Alena Pekařová

Proč ho strašíte?

Autobus měl přijet přibližně za tři minuty a po chodníku se ještě loudavě přibližovala hlasitá trojice. Tedy ona, on a ono. Vypadalo to, že pojedou do města se mnou.

9.1.2015 v 12:35 | Karma: 14,50 | Přečteno: 1332x | Diskuse| Společnost

Alena Pekařová

Proč to nefunguje?

Možná se to už stalo i někomu z vás. Možná je to jejich normální chování. Možná jsem ojedinělý případ. Nevím. Každopádně jsem byla velmi rozčarovaná a měla jsem strašnou chuť někomu osobně vysvětlit, jak by to mělo správně chodit.

1.1.2015 v 5:00 | Karma: 15,29 | Přečteno: 714x | Diskuse| Společnost

Alena Pekařová

Proč je mi smutno na Silvestra

Zkusili jste si někdy vyjít na Silvestra ven do noční zahrady a jen tak v tichosti tam postát? Ne? Pak asi nepochopíte ten můj smutek nad lidským a hlučným vyjádřením silvestrovského veselí.

31.12.2014 v 5:00 | Karma: 15,11 | Přečteno: 528x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Alena Pekařová

Proč si nepopřát – aneb jsem tady nová

Nevím ještě, jak to tady na blogu všechno chodí a funguje. Jsem nová (od letošního léta) a jako nováček se tady teprve pomalu rozhlížím. Ale přece jen jsem již na něco důležitého přišla a podle toho se začínám i chovat a zařizovat.

21.12.2014 v 5:00 | Karma: 9,43 | Přečteno: 355x | Diskuse| Společnost

Alena Pekařová

Proč se tak chovají?

Když mi tu příhodu vyprávěl, přepadl mě velký vztek na celý ten nespravedlivý svět. Proč se někteří chovají tak bezohledně, tak agresivně a tak hnusně? Proč schválně kazí náladu ostatním a pak se ještě hrozně diví, že nejsou mezi lidmi oblíbení?

18.12.2014 v 17:30 | Karma: 30,16 | Přečteno: 1703x | Diskuse| Společnost

Alena Pekařová

Proč se neprojít?

Potichu jsem za sebou zavřela dveře a ještě se ohlédla po okně. Odcházela jsem z příjemného předvánočního setkání s milou kamarádkou a v duši se mi rozprostíral klid. Pohledem na hodinky, jsem zjistila, že mi právě ujel polední autobus a do dalšího spoje zbývala hodina a půl.

9.12.2014 v 15:05 | Karma: 6,99 | Přečteno: 422x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Alena Pekařová

Slyšíš trávu růst?

„Ty zase slyšíš trávu růst, viď?“ ukončila náš rozhovor kolegyně. „Neřekla bych. Lepší je, být připraven a tím být méně ohrožen,“ odpověděla jsem s přesvědčením, že vždycky je lepší očekávat věci v tom jejich horším vývoji. Jaké je pak ulehčení, že se TO nestalo. Že je TO všechno daleko lepší, než jsem očekávala.

3.12.2014 v 15:35 | Karma: 8,69 | Přečteno: 553x | Diskuse| Osobní

Alena Pekařová

Proč si držet zdravý rozum –aneb- jak se nezbláznit z Vánoc

Blíží se nám advent a po první adventní neděli hodně žen znejistí. Očekávají je totiž každoroční celospolečenské galeje a předhánění se, kdo už má co hotové.

25.11.2014 v 5:00 | Karma: 13,64 | Přečteno: 678x | Diskuse| Ostatní

Alena Pekařová

Měla jsem kolegyni

Je to sice již hodně dávno, ale ......měla jsem kolegyni. To by samo o sobě nebylo nic divného, jenže tahle kolegyně se trochu vymykala. Chovala se zkrátka jinak než ostatní a to kolektiv nerad odpouští.

24.11.2014 v 10:25 | Karma: 16,12 | Přečteno: 1556x | Diskuse| Společnost

Alena Pekařová

Proč si lidé lžou –aneb- máte pálivé papriky?

Sháněla jsem jeden čas z jistého důvodu pálivé papriky a to nejlépe hodně pálivé. Ve všech obchodech i obchodních řetězcích se skvěly nádherné velké papriky, v různém barevném provedení a různých velikostech. Prostě paprik bylo všude opravdu plno, až oči přecházely. Ale všechny sladké. Ty, mě dobře známé, špičaté zelené a velmi pikantní, ty nikde.

21.11.2014 v 5:00 | Karma: 14,79 | Přečteno: 1441x | Diskuse| Společnost

Alena Pekařová

Jak nejlépe umyjeme podlahu

Nejprve jsem zkoušela všelijaké prostředky a pak na hodně dlouho zůstala jen u teplé vody. Jo, píšu o mytí podlahy, přesněji řečeno o mytí lina, které máme na podlaze.

20.11.2014 v 5:00 | Karma: 18,03 | Přečteno: 1699x | Diskuse| Ostatní

Alena Pekařová

Nemáte čtrnáct korun?

Tuhle jsem zase stála s ostatními na autobusové zastávce. A že nás tam bylo. Různých – mladých, starých, žen, mužů, školních dětí. Ale on si vybral mě a přišel blíž. Byl mladý, tak kolem pětadvaceti, v riflích a kostkované košili.

11.11.2014 v 8:25 | Karma: 19,42 | Přečteno: 2725x | Diskuse| Společnost

Alena Pekařová

Písknutí

Bohužel se to krátké ostré písknutí ozvalo právě v tu chvíli, kdy jsem byla sama doma. Zrovna jsem v klidu setřela podlahu a teď v koupelně přepírala pár kousků prádla.

7.11.2014 v 10:55 | Karma: 5,84 | Přečteno: 460x | Ostatní