Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děkuji Jarko a zdravím :-)

0 0
možnosti
Foto

Alenko, taky jsem to zaslechla a večer musela konstatovat, že se den vydařil:-) Nejlépe tomu nevěnovat pozornost, vědci se někdy mýlí;-)...pěkný den přejiR^

1 0
možnosti

Ahoj Jitunko, děkuji za nakouknutí a také přeji krásný den. Jsem ráda, že jsem to neslyšela sama a nevím, kde to konstatování vzniklo. Ale pro mne to byl krásný den a měla jsem z něj pěkný pocit.:-) Zdravím

0 0
možnosti

Den jako každý jiný,probudil jsem se,zatím je to dobrý.DOBRÝ DEN VŠEM.:-)

1 0
možnosti

Tak ať to vydrží, pane Nahodile. A díky za shlédnutí. :-)

0 0
možnosti

To teda jo. A vám díky za návštěvu. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 752x
Jsem "obyčejná ženská z lidu", tedy středoškolačka, která věnovala skoro celý život práci. Práci pro svého zaměstnavatele i pro svou rodinu. Nyní již při vidině blížícího se důchodu se začínám věnovat i sama sobě. To znamená především svým koníčkům, což je zahradní architektura a nyní nově i psaní. Začínám psát nejen povídky, ale i romány.