Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J53a51n87a 74M88a40j59o14v35á

28. 7. 2014 20:09

To přirovnání stárnutí hosty a lidí se vám hodně nepovedloRv

1 0
možnosti
AP

Děkuji za upozornění, ale nemyslela jsem to vůbec zle. Jen obrazně. Ona ta hosta se totiž stářím rozrůstá a zvětšuje a u lidí to je přesně naopak. Stářím se zmenšují a jakoby sesychají. Pokud jsem se někoho dotkla, není to úmyslné, ale přesto se všem dotčeným omlouvám. Nemyslela jsem tím, že stářím člověk zoškliví. A pokud to tak vyznělo, je mi to líto. Mohu to napravit?:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 752x
Jsem "obyčejná ženská z lidu", tedy středoškolačka, která věnovala skoro celý život práci. Práci pro svého zaměstnavatele i pro svou rodinu. Nyní již při vidině blížícího se důchodu se začínám věnovat i sama sobě. To znamená především svým koníčkům, což je zahradní architektura a nyní nově i psaní. Začínám psát nejen povídky, ale i romány.